måndag 24 mars 2014

Min egen traning

..ar fruktansvart oplannerad.

Jag brukar ofta saga att mina dagar over allt och ingenstans och att mitt traningsschema foljer samma struktur vilket jag ibland far lida for..
Det ar egentligen bara en bullshit excuse. allting gar och det handlar bara om att ha viljan att plannera. Loften till mig sjalv

"-strukturer traning och mat  tider dagen innan sa att det alltid blir av om jag har planerat och som jag har planerat det"

Det ar alltid valdigt latt att skylla pa annat. Tidsbrist ar nog en favorit bland manga, for den funkar alltid. Det ar ytters sallan som nagon sager emot och havdar att du visst har extra tid. Lite som nar man sager att man ar sen pa grund av traffiken, tag eller brooppningen i Miami, funkar ALLTID! Jag ska hamta min kalender nu pa en gang sa jag vet att det blir gjort..for nu har jag tid..

ByeQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar