lördag 22 mars 2014

lang jobbvecka

Jag har svart att saga Nej till att ta pa mig saker och ting. Det inte det att jag ar radd och orolig for att nagon ska bli arg mer for att jag vet att det gar och varfor inte liksom?

Nar mobilen ringer och det ar chefen fran bathclub som fragar om jag kan rycka in extra sa hor jag mig sjalv saga Ja utan att jag egentligen tanker efter. Tanken pa att jag redan jobbar morgonen eller att det "skulle vara" min lediga dag finns inte med i bilden. Min regional manager sa att team player blood is running through my veins. Och jag tror hon har ratt, jag ser det inte som ett problem mer att det ar en vana att gora sitt yttersta for att kunna stalla upp om andra behover det, for det ar sa man gor i ett lag.

Ofta brukar jag tanka igenom det efter.. och jo, visst hade det vart skont att vara ledig och inte ha en 55+timmars arbetsvecka men sa lange jag vet att det kommer ledighet langre fram sa gar det ratt bra faktiskt. Som nasta helg tillexempel, da har jag tagit ledigt-sett till att halla det ledigt for mamma och pappa kommer att vara har.

ByeQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar