onsdag 5 mars 2014

walking that extra mile!

Pa instagram borjade jag folja PTn/dietisten Niklas Wadman som la upp bra bilder pa traning och kost. Aven om inte alla instagrammare inom samma genre ar baserade pa kunskap sa finns likheter i flertal. Dock sa vill jag rekomendera att folja Niklas blogg istallet.
For att fa forstaelse och kunna hjalpa sina klienter pa basta satt har Niklas sedan i hostas lagt pa sig 30kg som han nu ska ga ner genom att folja samma plan som han skulle kunna ge en klient. Pa bloggen kan man folja hans resa fysiskt och psykiskt.
 

Manga ser till sin PT som en sorts super human, jag har sjalv fatt fragan nar jag varit ute med en grupp om jag verkligen far dricka den dar coronan for fast twitch? Och svaret ar Ja, det far jag. Jag ar faktiskt fri att gora vad jag vill. Det ar bara sa att 9.5 ganger utav 10 vill jag hellre dricka vatten. 
ByeQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar